Real Farm — Gold Edition
Wskakuj w gumowce, odpalaj traktor i zacznij budować swoją karierę w grze Real Farm. Awansuj z pozycji zwykłego robotnika do szychy w trybie kariery lub zacznij jako uznany farmer w trybie swobodnym. Gra oferuje Ci dwie mapy, dzięki którym odkryjesz oblicze zarówno amerykańskiej, jak i wschodnioeuropejskiej wsi. Kupuj ziemię, zarządzaj personelem, uprawami i zwierzętami oraz prowadź potężne pojazdy rolnicze, aby zbudować swoją reputację.