Red Dead Redemption
Wciel się w byłego bandytę Johna Marstona i wytrop ostatnich żyjących członków niesławnego gangu Van der Lindego w uznanej przez krytyków grze poprzedzającej Red Dead Redemption 2, która właśnie debiutuje na PC.
Red Dead Redemption oraz jego kultowe rozszerzenie z gatunku horroru zombie, Undead Nightmare, są teraz dostępne w pełnej obłędnych szczegółów wersji na PC. Red Dead Redemption zawiera teraz całą serię specjalnych usprawnień dla wersji na PC, w tym oświetlenie HDR, natywną rozdzielczość 4K, nawet do 144 Hz na kompatybilnym sprzęcie, wsparcie dla ekranów panoramicznych (21:9) i superpanoramicznych (32:9), możliwość dostosowania odległości renderowania obiektów, jakości cieni i nie tylko.