[REDACTED]
[REDACTED] to dynamiczna gra roguelike z widokiem izometrycznym, w której pewien tajny agent jest świadkiem chaosu w więzieniu Black Iron. Jako jeden z ostatnich strażników musi walczyć z potworami, rywalami i ożywionymi zwłokami innych strażników, aby ujść z życiem.
Black Iron to supernowoczesne więzienie na Kallisto, lodowym księżycu Jowisza, opanowane przez tabuny przenoszących zarazę więźniów. Jako skromny strażnik masz jedno zadanie: dostać się do ostatniej kapsuły ratunkowej i uciec.
Każda śmierć niesie pewną naukę. W kolejnej próbie przebicia się przez więzienie Black Iron możesz wyposażać postać, korzystając z owoców eksperymentów, schematów broni i wzmocnień. Po śmierci – a zginiesz nie raz – możesz wykorzystać okupione wielkim wysiłkiem łupy, aby kupować na stałe nowe bronie, stroje i umiejętności. Wzmocnij postać, wypróbuj nowe strategie i ruszaj do walki!
Futurystyczne motywy i pełną napięcia, dynamiczną akcję gry REDACTED uzupełnia swobodna konwencja, niezwykłość formy, wyrazista stylistyka komiksowa oraz oryginalna punkowa ścieżka dźwiękowa w tempie 180 BPM studia Mutato Muzika. "