„Redfall” – Ulepszenie do edycji „Odgryź się”
Ulepszenie do edycji „Odgryź się” zawiera przepustkę bohatera Redfall, pakiet strojów z przeszłości, skórkę wiązki laserowej i dodatek do broni: taktyczny nóż. Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry.
Dokonaj ulepszenia do edycji „Odgryź się” i odbierz przepustkę bohatera Redfall, pakiet strojów z przeszłości, skórkę wiązki laserowej i dodatek do broni: taktyczny nóż do walki bezpośredniej.