Redout 2 – Przepustka sezonowa
Wzbogać doznania w Redout 2 przepustką sezonową Season Pass, która natychmiast odblokowuje barwy Veloce i daje dostęp do pierwszych dwóch pakietów DLC w dniu ich premiery!