Remnant: From the Ashes
Świat pogrążył się w chaosie przez starożytne zło z innego wymiaru. Jako jeden z ostatnich pozostałych przy życiu członków ludzkości musisz wyruszyć w podróż, aby stawić czoła hordom zabójczych przeciwników, założyć bazę, odbudować znany nam świat i odzyskać wszystko, co zosta...
Remnant: From the Ashes to strzelanka akcji z trzeciej osoby, w której musisz przetrwać w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez przerażające kreatury. Jako jeden z ostatnich pozostałych przy życiu członków ludzkości wyruszysz w podróż w pojedynkę lub u boku nawet dwóch innych ocalałych, aby stawić czoła hordom zabójczych przeciwników i epickich bossów — oraz by odzyskać wszystko, co zostało utracone.
Zwiedzaj dynamicznie generowane światy, które będą się zmieniać podczas każdej twojej kolejnej gry, tworząc nowe mapy, potyczki z przeciwnikami, możliwe do wykonania zadania i wydarzenia otwartego świata gry. Każda z czterech unikalnych sfer wypełniona jest po brzegi potwornymi przeciwnikami i niebezpiecznymi środowiskami, które będą cię zaskakiwać z każdym następnym podejściem. Zaadaptuj się do sytuacji… lub zgiń, próbując.
Staw czoła twardym jak skała przeciwnikom i epickim bossom w jednym z niebezpiecznych światów, by zdobywać punkty doświadczenia, cenne łupy, oraz by ulepszać materiały służące do budowania zwariowanego arsenału broni, pancerzy i specjalnych modyfikacji, dzięki którym będziesz mógł podejść do każdej bitwy na dziesiątki możliwych sposobów.
Podróżowanie do równoległych światów, aby powstrzymać ataki potworów znanych nam jako Root jest wyjątkowo niebezpieczne i przetrwanie będzie tam niezwykle trudne. Zjednocz siły z jednym lub dwoma innymi graczami, aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie. Współpraca będzie niezbędna, aby przetrwać najcięższe z wyzwań dostępnych w grze… i odblokować najcenniejsze z nagród.