Return to Monkey Island
"Return to Monkey Island to niespodziewany i ekscytujący powrót twórcy serii, Rona Gilberta, kontynuujący fabułę legendarnych przygodówek – The Secret of Monkey Island i Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge – i powstały we współpracy z Lucasfilm Games.
Minęło wiele lat od czasu, gdy Guybrush Threepwood po raz ostatni stoczył bitwę ze swoim nemezis, piratem zombie LeChuckiem. Jego prawdziwa miłość, Elaine Marley, porzuciła urząd gubernatorki, a sam Guybrush jest niespełniony, ponieważ nigdy nie odnalazł Sekretu Małpiej Wyspy. Młodzi przywódcy piratów pod wodzą kapitan Madison odsunęli starą gwardię od władzy, Wyspa Melee podupadła, a znany biznesmen Stan trafił za kratki za „przestępstwa marketingowe”.
Przekomarzaj się ze starymi przyjaciółmi i z nowymi postaciami na znajomych wyspach, które trafiły pod nowe, groźne przywództwo. Postaw żagle i wyrusz na pełne morze, aby odkrywać nieznane, wykaraskując się przy tym z tarapatów. Między Guybrushem a chwałą stoją tylko zmyślne łamigłówki, dziwaczne sytuacje i dewastujące riposty."
Przemierzaj przeważnie przyjazną Wyspę Melee – znajome miejsce, które trafiło właśnie pod nowy zarząd dający się we znaki twoim starym przyjaciołom i nowym znajomym. Odkryj zupełnie nieznaną Wyspę Grozy i mroźne Brrr Mudy, gdzie zawrzesz nowe sojusze i narobisz sobie nowych wrogów.