łatwe do opanowania sterowanie
Wyrwij się z pętli czasu w nagradzanej strzelance z widoku trzeciej osoby, która przenosi na komputery akcję inspirowaną gatunkiem bullet hell. Ta wielka wyprawa w stylu roguelike jest teraz wzbogacona o usprawnienia wydajności i przepiękną grafikę, dzięki czemu Twoja podróż z Selene będzie niezapomnianym przeżyciem.
Po rozbiciu się na zmieniającym się wciąż świecie Selene musi przemierzać jałowe tereny należące do starożytnej cywilizacji w poszukiwaniu drogi ucieczki. Jest zdana wyłącznie na siebie, dlatego jeśli chce przetrwać, będzie musiała dać z siebie absolutnie wszystko. Raz za razem zaznaje klęski, a po każdej śmierci zmuszona jest rozpocząć podróż od nowa.
Proceduralnie generowany świat gry Returnal zaprojektowano z myślą o ogromnej regrywalności, dzięki czemu po każdej porażce będziesz mieć ochotę wstać z kolan i stawić czoło nowym, wciąż zmieniającym się wyzwaniom.
Proporcje obrazu 16:10, 21:9 (ultrapanoramiczna) oraz 32:9 (superultrapanoramiczna) zapewniają lepsze widoki na planecie Atropos. Panoramiczne proporcje oferują również dodatkowe opcje graficzne dla przerywników filmowych i interfejsu użytkownika. Wszystko zobaczysz w zachwycającej rozdzielczości 4K.(1)
Posiadacze PC o wysokich parametrach zanurzą się głębiej w świecie gry dzięki odbiciom i cieniom tworzonym z użyciem śledzenia promieni. To zupełnie nowa warstwa opcji oświetlenia, którą można personalizować za pomocą różnych suwaków.
Nowością jest również obsługa technologii Dolby Atmos oraz możliwość wyboru rodzaju obsługi dźwięku 3D.(4) Ciesz się niesamowicie precyzyjnym dźwiękiem przestrzennym, który ożywi otaczający Cię świat i ułatwi szybkie reagowanie na wydarzenia w grze.
Dzięki trybowi kooperacyjnemu możesz dzielić swoje przygody w zmieniającym się świecie planety Atropos z innym graczem na PC.(5)