RIDE 5 nie oferuje oficjalnej ścieżki aktualizacji z jednej edycji do drugiej. Przed zakupem gry zajrzyj na stronę zarówno jej podstawowej wersji, jak i edycji Special Edition. Dzięki temu sprawdzisz, który produkt najlepiej odpowiada twoim potrzebom. Pamiętaj, że jeśli masz już podstawową wersję gry, to nadal możesz zdobyć zawartość edycji Special Edition. W tym celu kup przepustkę sezonową Season Pass.
Dodatki: dodatki można kupić w sklepie Epic Games Store, aby wzbogacić swoje wrażenia z rozgrywki. Dodatki zapewniają dodatkowe kredyty, motocykle i tory. Aby dokładnie zapoznać się z zawartością danego dodatku, przeczytaj opis dostępny na jego stronie w sklepie.
Przepustka sezonowa Season Pass: użytkownicy chcący urozmaicić swoją rozgrywkę mogą kupić nie tylko dodatki, ale też przepustkę sezonową Season Pass. Kiedy przepustka Season Pass zostanie udostępniona, jej posiadacze otrzymają 8 pakietów DLC jakości premium, a w nich 33 motocykle, 6 torów oraz mnożniki kredytów, czyli Credits Multiplier. Cała zawartość przepustki Season Pass zostanie udostępniona do lutego 2024.
Wszelkich zakupów można dokonywać tylko w Epic Games Store. Z tego względu do obsługi zakupów używamy wyłącznie platformy Epic Games.