RiMS Racing: Zestaw „Producenci europejscy”
Zestaw „Producenci europejscy” zawiera 76 części zamiennych, a także malowania i kombinezony kierowcy, które będą sukcesywnie dodawane do magazynu, umożliwiając ulepszanie motocykli Aprilia, BMW, Ducati i MV Agusta.
Zestaw elementów zawiera również 16 przednich i 16 tylnych opon Pirelli, a także 4 zaciski przednich hamulców Brembo Stylema do zamontowania we wszystkich czterech europejskich motocyklach.