Rise of Industry
Rise of Industry to strategiczna gra biznesowa, w której budujesz, nadzorujesz i rozwijasz imperium przemysłowe w tętniącym życiem, generowanym proceduralnie świecie osadzonym w latach 30. XX wieku, który stale się zmienia i dostosowuje do Twojego stylu gry.
Jako aspirujący przemysłowiec będziesz wznosić fabryki, konstruować wydajne linie produkcyjne, transportować surowce, wytwarzać produkty i handlować z rozwijającymi się miastami na całym świecie, dostarczając im zasoby, których potrzebują, aby rozkwitnąć – a w raz z ich rozwojem rozkwitnie i Twój interes.
Grę Rise of Industry zaprojektowano z myślą o przystępności i głębi. Zapewnia ona złożoną strategię i regrywalność, które zadowolą nawet najbardziej doświadczonych fanów gatunku, a jej prosta do opanowania mechanika sprawia, że pokochają ją również nowi gracze.