Ścieżka dźwiękowa Rise of Industry
Ścieżka dźwiękowa zawiera 21 oryginalnych utworów (oraz jeden wyjątkowy utwór, który ostatecznie nie trafił do gry) z kultowej gry biznesowej, Rise of Industry. Podkręć głośność i poczuj w sobie zmysł do biznesu.