Powstanie Pingwinów GB
"Powstanie Pingwinów" to 2D platformowa gra akcji z przewijaniem bocznym na Gameboy. Gra jest prosta i liniowa, ale z wymagającymi wrogami. Zainspirowana Ghost n Goblins i Mega Man.