Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration zawiera grę podstawową i przepustkę sezonową obejmującą nowe treści. Przemierzaj posiadłość Croft Manor w nowej historii „Więzy krwi” („Blood Ties”), a potem broń jej przed inwazją zombie w „Koszmarze Lary” („Lara's Nightmare”).
Przeżyj skrajne warunki ze znajomym w nowym trybie współpracy online Endurance i zmierz się z nowym stopniem trudności „Extreme Survivor”. Wersja zawiera również strój i broń inspirowane grą Tomb Raider III oraz pięć klasycznych skórek Lary. Istniejące dodatki to kolejne wyzwania: musisz zbadać nowy grobowiec, w którym kryje się prastare zło w dodatku Baba Yaga: The Temple of the Witch oraz walczyć z falami zarażonych drapieżników w Cold Darkness Awakened.