Risk of Rain 2: Seekers of the Storm
Dokonaj zemsty na planecie Petrichor V i dostań się do Kolosa, aby stawić czoła starożytnemu zagrożeniu!
Odrzucona i zapomniana dusza bez celu. Więzienie było dla niej jednocześnie sanktuarium i jarzmem. Zgubiła ją nieskazitelność. Minęły tysiąclecia. Desperacja duszy narastała. W głębi samotności sprowadziła na utracony przez siebie świat kogoś jeszcze. Teraz fałszywy syn zamieszkuje planetę Petrichor V. Jest spętany zdradą swojego przodka i spaczeniem ślepej ambicji króla.
Przygotuj się na wyprawę w głąb utraconych regionów planety Petrichor V! Na nowe poziomy prowadzą starożytne lemuriańskie świątynie i ogromne wodospady. Odkryj ukryte jaskinie i poczuj specyficzny zapach siarki w Wylęgarni Szkodników (Helminth Hatchery). Walcz z zastępami Lemurian w ich Odtworzonym Ołtarzu (Reformed Altar) albo rzuć się w soczyście zieloną koronę Kolonii Drzew (Treeborn Colony).
Dzięki swemu mistrzostwu w manipulowaniu duszami Seeker może zadawać wysokie obrażenia pobliskim potworom, jednocześnie umożliwiając potężne leczenie, aby podtrzymać swoich towarzyszy. To unikalne połączenie walki i leczenia definiuje Seeker jako ocalałą. Gracze, którzy nauczą się płynnie przechodzić między tymi rolami, zostaną nagrodzeni jednym z najbardziej wszechstronnych ocalałych, jacy kiedykolwiek pojawili się w kapsule ratunkowej.
Po osiągnięciu wystarczającego stanu spokoju można nawet przywrócić do życia poległych sojuszników! Obecność Seeker może odwrócić losy każdej bitwy, gdyż w równym stopniu oferuje ona zarówno zniszczenie, jak i zbawienie. Opanuj dualizm i poprowadzić swoją drużynę do zwycięstwa!
Kucharz powrócił! Ale to nie jest byle robot kuchenny twojego dziadka. Lata walki zahartowały jego duszę i wykrystalizowały umiejętności kulinarne. Długie nogi poprzednich Kucharzy zostały zastąpione ogromnym wałkiem, idealnym do spłaszczania ładnego, schludnego ciasta lub walcowania na parze bezbronnych Lemurian, którzy będą mieli dzisiaj pecha.
Wyzwól Fałszywego Syna z kajdan i opanuj jego ogromną moc! Ten konstrukt, wyrzeźbiony na podobieństwo Providence, został stworzony z korupcji pustego króla i serca złotego tytana, co czyni go potężnym rywalem nawet dla samej Providence.
Strategicznie korzystaj z linii wzroku, aby przyciągać wrogów lub eliminować ich ostrożnie rzucanymi Księżycowymi Kolcami (Lunar Spikes). Naucz się szybko skracać dystans do wrogów, a ten imponujący golem zapewni ci wiele pożytku.