Zestaw Risk of Rain 2 + Survivors of the Void + Seekers of the Storm
Zagraj w uznaną przez krytyków grę Risk of Rain 2 i jej pierwsze dwa rozszerzenia! Zestaw zawiera Risk of Rain 2, DLC Survivors of the Void i DLC Seekers of the Storm.