Z okazji premiery gry Rocket League w modelu free-to-play udostępniamy hity z albumu Rocket League x Monstercat w nowym wydaniu! Pobierz ścieżkę dźwiękową Rocket League x Monstercat Legacy i słuchaj zremiksowanych wersji klasycznych utworów z historii gry!