Odblokuj samochód Masamune (purpurowy), wzór Satiness (pomarańczowy), koła Chakram (czarne), dopalacz Xenosplash (różowy) i ozdobę Deska surfingowa (różową) w pakiecie weterana sezonu 18! Otrzymasz też 500 kredytów! Kup ten ograniczony czasowo pakiet, zanim przepadnie!