Rogue State Revolution
Witam Wasza Ekscelencjo. Pora na rozpoczęcie odbudowy, wprowadzenie reform i przygotowanie się do nowych wyzwań w Republice Ludowej Basenji. W tym strategicznym thrillerze politycznym w stylu roguelike będziesz wyznaczać ministrów i przewodzić krajowi w drodze do sukcesu.
Zupełnie nowa i przeprojektowana wersja Rogue State – przygotuj się na niezwykle wymagający thriller geopolityczny, zaprojektowany z myślą zarówno o wiernych fanach tytułu, jak i nowicjuszach.
Przejmij kontrolę nad urzędem prezydenta i rozpocznij odbudowę, wprowadź reformy oraz przygotuj się do nowych wyzwań stojących przed Republiką Ludową Basenji (People's Republic of Basenji), która szybko staje się nowym centrum politycznym, gospodarczym oraz kulturowym.
Wyznaczaj ministrów, którzy będą pomagać Ci w zarządzaniu różnymi aspektami życia Twojego dumnego narodu. Nie pozwól im jednak zdobyć zbyt dużej popularności, w przeciwnym razie może się okazać, że zostaniesz zastąpiony w następnych wyborach.
Postaw na dyplomację, aby zawrzeć sojusze z sąsiednimi krajami i zbudować zrównoważone relacje ze światowymi mocarstwami, jak Stany Zjednoczone, Chiny czy Rosja – albo działaj po swojemu.