RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
„Wild!”. Zmierz się z dodatkowymi wyzwaniami związanymi z budową zachwycających parków wodnych i spektakularnych wybiegów dla dzikich zwierząt oraz zarządzaniem nimi.