RPG MAKER UNITE Free Trial -Game Jam-
RPG MAKER UNITE oficjalnie wspiera tworzenie na dwóch różnych platformach: Windows i Android oraz WebGL. Obsługa kompilacji na macOS i iOS jest planowana do wydania w przyszłej aktualizacji.