Powstań przeciwko zniszczeniu – Zbierz drużynę bohaterów League of Legends, zwiedź Bilgewater i popłyń na wyspy Shadow Isles, by odkryć tajemnice zabójczej Czarnej Mgły w tej wciągającej turowej grze RPG.
Opracowana przez Airship Syndicate — twórców Battle Chasers oraz Darksiders — i urzekająca stylem legendarnego autora komiksów Joego Madureiry Ruined King jest pierwszą grą Riot Forge, która zachęca gracza do zagłębienia się w uniwersum League of Legends. W tej wciągającej turowej grze RPG będziesz móc przejąć kontrolę i swobodnie dostosowywać własną, jedyną w swoim rodzaju drużynę składającą się z bohaterów League of Legends, zwiedzić tętniące życiem miasto Bilgewater i tajemnicze wyspy Shadow Isles oraz doświadczyć systemu inicjatywy alei („Lane Initiative System”).