Saboteur!
Saboteur! to klasyczna gra retro stworzona przez Clive'a Townsenda w 1985 roku na 8-bitowy komputer ZX Spectrum.
Teraz, po 33 latach, SimFabric we współpracy z Clive Townsend przygotował specjalną zremasterowaną wersję Saboteur! dla Epica.
W grze przeżyjesz oryginalną misję z wersji z 1985 roku. Dodatkowo historia będzie kontynuowana z nowymi poziomami i wrogami. Teraz będziesz mógł dowiedzieć się więcej o Saboteurze i jego mrocznej i sekretnej historii.