Świętuj chiński Nowy Rok z Sackboyem w Świecie Rzemiosła.
Kostium „Chiński Nowy Rok” i gest „Taniec smoka” z pewnością spodobają się publiczności i odpędzą złego Vexa oraz jego sługusów.