Sail Forth
Żegluj flotą zorganizowanych według własnego uznania statków po oceanie, w którym skryty jest klucz do tajemniczej przeszłości planety. Poznawaj ryboludzi, którzy dołaczą do Twoich załóg, ścieraj się z nadąsanymi piratami i nawiguj po wodnym świecie.