Zestaw kosmetyczny „Hexy Halloween”
Kto powiedział, że Święci nie mogą być grzesznikami? Nawiedzaj i lataj po ulicach Santo Ileso z DARMOWĄ kolekcją halloweenowych przedmiotów kosmetycznych.