Idols Anarchy Pack
Przywdziej ikoniczny, dygitalizowany kask DJ-a, by wrogowie mogli zobaczyć Cię w pełnym blasku, nim rozkwasisz ich na miazgę migoczącym kijem wśród dźwięków tłuczonego szkła. Po wszystkim dasz gazu kradzionym, oświetlonym neonami krosowcem „Pustynna Burza”!