Saints Row IV: Re-Elected
Jesteś prezydentem! Święci przeprowadzili się z mieszkania na poddaszu do Białego Domu, ale Ziemia została zaatakowana, a Twoim zadaniem jest ocalić ją za pomocą arsenału supermocy i najwymyślniejszych broni w najbardziej zwariowanej grze rozgrywanej w otwartym świecie.