Salt and Sacrifice
Jako Marked Inquisitor przemierzasz obszar zachodniej granicy, aby ścigać i unicestwiać krążących po tym świecie magów. Niszcz ich, aby tworzyć z ich ciała i kości unikalne bronie oraz pancerze.
Niegdyś spokojne królestwo pogrążyło się w anarchii w wyniku inwazji magów, bezlitosnego wcielenia chaosu żywiołów. Marked Inquisitors, potępione siły tych, którzy stanęli na skraju śmierci, ponownie zwierają szyki, aby przeciwstawić się straszliwej sile magii. Głęboko skrywany sekret może doprowadzić starożytne imperium do upadku.
Potępieni wojownicy Marked Inquisitors ruszają na łowy, by zlikwidować nękających ich krainę potężnych i spaczonych magów.
Niszcz ich, aby tworzyć z ich ciała i kości unikalne bronie oraz pancerze. Opanuj władanie różnymi potężnymi broniami i runicznymi sztukami, w bezpieczny sposób modyfikując nieprawą magię, z której korzystają Twoi przeciwnicy.
Eksploruj ogromny i zawiły niczym labirynt świat, w którym roi się od poszukiwaczy skarbów, tajemnic, pułapek i potężnych strażników.
Sprzymierz się z innym Inquisitorem i zagraj online w pełnym trybie wieloosobowym lub trybie szybkiej rozgrywki, w którym gracze mogą dołączać w każdej chwili, albo wypróbuj szybki i chaotyczny tryb PvP, by zmierzyć się z różnymi frakcjami.