Samorost 1
Odkryj początki serii Samorost, sięgając po pierwszą, niewielką przygodę kosmicznego gnoma, wydaną w 2003 r. Gra ze zremasterowanym dźwiękiem, udoskonaloną grafiką i nowymi kompozycjami Floexa.