SAMURAI REBOOT!
Jako seria gier bitewnych, SAMURAI SHODOWN już od pierwszego wydania z 1993 roku cieszy się światowym sukcesem. Od premiery ostatniej części minęło już ponad 10 lat — nadszedł czas, aby seria SAMURAI SHODOWN powróciła w nowej grze z wysokiej klasy grafiką i nowoczesną rozgrywką! Fabuła osadzona jest rok przed wydarzeniami z pierwszej odsłony gry — wojownicy i kombatanci o różnych przeszłościach i posiadający swoje własne cele staną do walki, aby wypełnić swoje przeznaczenia!
Wiernie odwzorowując mechanikę i atmosferę gry, które przyczyniły się do sukcesu tej serii, reboot dostarcza tak dobrze znanych jej fanom ekscytujących i pełnych napięcia bitew. Intensywne i epickie walki powracają!