DODATKOWA POSTAĆ — SHIRO TOKISADA AMAKUSA
Niniejszy cyfrowy dodatek odblokuje postać „SHIRO TOKISADA AMAKUSA” dla Twojej kopii gry SAMURAI SHODOWN.