Saturnalia
Przygoda w stylu survival horror – jako zjednoczony zespół, odkryj odizolowaną wioskę, w której odprawiono starożytny rytuał. Jej zawiłe ścieżki będą zmieniać się za każdym razem, gdy stracisz wszystkich swoich bohaterów.
Gra jest inspirowana i mocno nacechowana folklorem włoskiego, bogatego w unikalne tradycje i kulturę regionu Sardynii. Czekają tu na Ciebie głęboko powiązane ze sobą wątki fabularne, które łączą historie czerech bohaterów z niepokojącymi tradycjami starożytnej wioski.
Sama wioska to rozbudowany labirynt, w którym nic nie zdarza się dwa razy — musisz odkrywać i rozwiązywać tajemnice gry praktycznie bez jakiejkolwiek pomocy.
Czy zdołasz przejść przez mgłę i odkryć prawdę, oświetlając sobie drogę skromnym zapasem zapałek i umykając przed nachodzącą ciemnością? Czy też pochłoną Cię tajemnice, których to miasto nie chce wyjawić?