Scavengers
Przygotuj się na bezlitosny, mroźny świat Scavengers, strategicznej strzelanki w modelu free-to-play, stanowiącej wyjątkowe połączenie trybu piaskownicy PVE oraz opartej na klasach rozgrywki PVP, w której gracze tworzą trzyosobowe oddziały walczące o przetrwanie i dominację.
Scavengers to miejsce strategicznej walki o przetrwanie. Dołącz do strzelanki akcji w modelu free-to-play, stanowiącej połączenie trybu piaskownicy PVE oraz opartej na klasach rozgrywki PVP, w której trzyosobowe zespoły graczy rywalizują o przetrwanie i dominację. Wybierz z listy wytrzymałych Odkrywców i uzbrój się w kombinację wyjątkowych umiejętności oraz broni, aby pokonać wyzwania, które stawi przed Tobą to wrogie pustkowie. Wykiwaj i przechytrz wrogich graczy oraz pozostałych mieszkańców zamarzniętej Ziemi.