Scott Pilgrim vs. The World: The Game — Complete Edition
Odkryj na nowo uwielbianą arcade'ową bijatykę 2D inspirowaną serią komiksów i filmem „Scott Pilgrim kontra świat”!
Pokieruj ulubionymi postaciami, takimi jak Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Knives Chau czy Stephen Stills. Osiągaj kolejne poziomy i poznawaj nowe, niesamowite umiejętności, odblokowuj sekretne przedmioty oraz tryby, przywołuj potężnych sojuszników i nie tylko!
Połącz siły oraz umiejętności ze znajomymi i eliminujcie razem kolejne fale wymagających wrogów lub rywalizujcie w niesamowitych minigrach, takich jak zbijak — a wszystko po to, aby pokonać Ligę Złych Byłych Ramony!