Scrapnaut
Scrapnaut to gra z widokiem z góry zawierająca elementy survivalu, budowania baz oraz steampunku. Przemierzaj otwarty świat stworzony ze zróżnicowanych biomów, dbaj o poziom tlenu, zarządzaj swoimi farmami, wytwarzaj energię elektryczną, zbuduj swój nowy dom i wiele więcej!