SeaOrama: World of Shipping
Rozpocznij emocjonującą przygodę z przedsiębiorczością, zakładając i prowadząc własną firmę transportową w Seaorama: World of Shipping. Zrób dobry użytek ze swojego pierwszego statku i stopniowo stwórz swoje morskie imperium. Myśl strategicznie, dokonuj rozsądnych inwestycji i obserwuj, ja0k twoja skromna firma osiąga dominację w światowym handlu.
Twórz własne szlaki transportowe na rozległej mapie świata z 90 portami. Z każdym z portów wiążą się wyjątkowe wyzwania i możliwości. Analizuj trendy na rynku, bierz pod uwagę wydarzenia na arenie geopolitycznej i opanuj sztukę logistyki, by uczynić szlaki najbardziej dochodowymi i wydajnymi.
Kontroluj różnorodną flotę złożoną z 17 typów statków. Od statków towarowych po kontenerowce – zadbaj o ich utrzymanie i wyposażenie. Zawieraj lukratywne umowy z klientami i dokładnie kontroluj każdy aspekt operacji transportowych. Stawiaj czoła nieprzewidzianym problemom i zapewniaj przepływ towaru niezależnie od przeszkód.