Wczesny dostęp to stabilna, podstawowa wersja gry, która oferuję szybką rozgrywkę FPS, rozwój postaci, nagrody oraz wyjątkową funkcję War Effort. Na tej podstawie zamierzamy budować dalej – poprawić to, co już istnieje, a potem dodać głębi i rozmachu funkcjom oraz zawartości gry.
Second Extinction zaprojektowano z myślą o grze zespołowej. To drużynowa strzelanka kooperacyjna i bez pomocy znajomych może okazać się bardzo trudna. Badamy wszystkie możliwości i w trakcie wczesnego dostępu będziemy jeszcze balansować rozgrywkę, jednak stanowczo zalecamy granie z drużyną.
Chcemy, aby pełna wersja gry pokrywała się z tym, czego gracze mogą oczekiwać od kooperacyjnej strzelanki z hordami dinozaurów. Mamy zamysł tego, jak ma wyglądać w przyszłości, ale wciąż pozostaje wiele niewiadomych, które wyjaśnimy, przeprowadzając testy i biorąc pod uwagę Wasze opinie. Ostateczna wersja gry będzie gotowa, gdy razem ze społecznością zadecydujemy, że już pora.
Obecnie Second Extinction zawiera: 6 bohaterów, 12 rodzajów broni z 5 stopniami ulepszeń oraz 6 misji, 7 regionów mapy, 12 zadań pobocznych, tryb Horda, tryb Ekspedycja, kontrakty, przedmioty kosmetyczne do odblokowania i nie tylko!
Dobre pytanie! Wiele zależy od Waszych uwag. Chcemy być pewni, że Second Extinction zagwarantuje świetną zabawę na wiele lat. Przede wszystkim koncentrujemy się na stworzeniu gry o wysokiej jakości, dbając o każdy szczegół. Nie mamy jeszcze daty premiery, ale będziemy Was informować i damy znać, kiedy tylko zostanie ustalona.
Postępy graczy będą zachowywane i przenoszone między wersjami gry (zwanymi przez nas Pre-seasons) po każdej aktualizacji, przez cały okres wczesnego dostępu.
Tak, cena za ostateczną wersję Second Extinction będzie wyższa niż cena wczesnego dostępu.