Seekers of Tokane
Visit our official website at (Otwiera się w nowej zakładce) and create an Aurory account using a Solana/EVM wallet, or a social account.
Familiarize yourself with our game mechanics & features through our whitepaper (Otwiera się w nowej zakładce) & game guide (Otwiera się w nowej zakładce).