Sengoku Dynasty – Digital Supporter Edition
Ten cyfrowy pakiet ekskluzywnych niespodzianek do Sengoku Dynasty pozwoli ci wzbogacić swoją przygodę w feudalnej Japonii, a potem wracać do niej jeszcze po zakończeniu gry. Wsłuchaj się w dźwięki Sengoku Dynasty oryginalnej ścieżce dźwiękowej (Original Soundtrack) lub zanurz się w fabule gry i odkryj powiązane z nią fakty historyczne za sprawą zwojów Sengoku Dynasty (Scrolls of Sengoku Dynasty).
Wyjątkowe utwory z Sengoku Dynasty pozwolą Ci wrócić do przeżywanych podczas tej przygody emocji. Melodie skomponowane przez Queen of Noise (twórczynię muzyki do Medieval Dynasty i Assassin's Creed Odyssey) to zróżnicowane kompozycje, od dynamicznych bitów aż po kojące, spokojne tony, które podniosą cię na duchu w trudnych chwilach.