Session: Skate Sim
Na kontrolerze z dwoma drążkami każdy drążek odpowiada za ruchy jednej stopy. Musisz nauczyć się je kontrolować i rozkładać ciężar – jak na prawdziwej deskorolce. Fizyka została opracowana z naciskiem na realizm, płynność ruchu i angażującą rozgrywkę.
Tak jak w prawdziwym życiu początkujących deskorolkarzy, pierwsze godziny mogą być bardzo trudne, ale kiedy już opanujesz technikę, poczujesz ekscytację przy pierwszym udanym kickflipie! Session: Skate Sim oferuje również możliwość pełnego dostosowania opcji do swoich preferencji. Pełny samouczek dostarczy Ci pomocnych informacji na początek. Możesz również wybierać spośród czterech poziomów trudności!
Zainspirowana złotym wiekiem street skatingu – latami 90. zeszłego stulecia – gra Session: Skate Sim pozwoli Ci poznać prawdziwy skateboarding i jego kulturę. Nie ma żadnego systemu punktacji, tylko Ty, Twoje upatrzone miejsce i wyobraźnia! Nie potrzebujesz sędziów, żeby wiedzieć, że Twoje noseslide'y i varial heelflip wyjdą świetnie w tym miejscu. A ponieważ w świecie skatingu istnieją kultowe miejscówki, twórcy dodali kilka z nich do gry, żeby umożliwić Ci ćwiczenie jazdy i popuszczenie wodzy wyobraźni. W grze figurują między innymi Black Hubba (Nowy Jork), Brooklyn Banks (Nowy Jork), FDR Park (Filadelfia) i wiele innych.
Jazda na desce i akrobacje w najlepszych miejscówkach to jedno, ale bez filmu nikt Ci nie uwierzy… W Session: Skate Sim możesz nagrywać z filtrem w stylu lat 90. lub obiektywem typu rybie oko, a także korzystać z edytora wideo, by tworzyć klipy do udostępnienia. Masz wiele opcji, między innymi możesz zmieniać pole widzenia, porę dnia, filtry i widok z kamery (ze statywu, orbitująca itp.).
W Session: Skate Sim z jazdy na desce możesz przerzucić się również na robienie filmów: wybierz swoje akrobacje, przejdź w tryb filmowy, żeby zobaczyć akcję z punktu widzenia osoby operującej kamerą, i stwórz najlepszy klip.
Popisz się stylem dzięki obszernemu systemowi personalizacji skatera i deski. Przechodząc kolejne zadania, zarabiasz pieniądze, które możesz wydać w skate shopach. W sklepie znajdziesz niemal 200 przedmiotów (bluzy z kapturem, buty, czapki, T-shirty, spodnie itp.) topowych marek, takich jak Fallen, Zero, Grind King, Thankyou, HIJINX Net, Antilanta, Roger Skate CO, No-Comply, iDabble i nie tylko.
Możesz również spersonalizować swoją deskę, korzystając z ponad 250 części, takich jak koła, trucki i wiele innych elementów od znanych marek, takich jak No-Comply, Grind King, Thankyou i nie tylko. Oprócz aspektu wizualnego elementy (trucki, podkładki, koła...) wpływają na technikę jazdy. Znajdź odpowiednie dla swojego stylu i popisz się jazdą w kultowych miejscach!