Seven - Enhanced Edition
"Seven: The Days Long Gone to izometryczne RPG w 3D, w którym gracze mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall. Wciel się w postać mistrza złodziei- Teriela, który zostaje zesłany na więzienną wyspę Peh. "