Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition
Lara Croft rusza uratować świat przed apokalipsą Majów. Aby to zrobić, wypełnia swoje przeznaczenie, stając się Tomb Raiderem.
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition przedstawia ostatni rozdział początków Lary, w którym wypełnia ona swoje przeznaczenie, stając się Tomb Raiderem. Łącząc podstawową grę, wszystkie siedem dodatkowych wyzwań w grobowcach, a także wszystkie dostępne do pobrania bronie, stroje i umiejętności, Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition to najlepszy sposób na przeżycie przełomowej chwili w życiu Lary.