Shadow Tactics – Aiko's Choice
Aiko's Choice to nowe, samodzielne rozszerzenie do popularnej gry taktycznej z elementami skradania, Shadow Tactics: Blades of the Shogun, której fabuła osadzona jest w Japonii okresu Edo.
Shadow Tactics: Blades of the Shogun – Aiko's Choice skupia się na jednej z bohaterek występującej w głównej grze, a mianowicie młodej kunoichi Aiko. Jest ona specjalistką od kamuflażu i zwodzenia wrogów jako gejsza.
Styl rozgrywki przypomina ten znany z głównej wersji gry – przejmujesz kontrolę nad grupą zabójczych specjalistów, którzy przekradają się w cieniu, unikając dziesiątek wrogów. Wybierz sposób, w jaki zinfiltrujesz skryte w gęstym lesie bazy wroga lub tętniące życiem miasteczka z okresu Edo. Rozstawiaj pułapki, otruj przeciwników albo postaraj się ich zmylić. Możesz też całkowicie unikać z nimi kontaktu. Starannie rozważaj kolejne kroki i obmyślaj sprytne taktyki, które pomogą Ci pokonać wroga oraz wykonać każdą z wymagających misji.
Granie w Aiko's Choice nie wymaga posiadania Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Chociaż do gry w to samodzielne rozszerzenie nie potrzebujesz głównej wersji Shadow Tactics, zalecamy przejść chociaż kilka jej pierwszych misji, aby zrozumieć mechanikę gry oraz poznać jej fabułę i postacie.
– Dołącz do ulubionych postaci, by wyruszyć w kolejną przygodę związaną z fabułą głównej wersji gry, Shadow Tactics: Blades of the Shogun.
– Doświadcz nieznanej dotąd historii młodej kunoichi Aiko, która musi zmierzyć się z okrutnym wrogiem z przeszłości.
– Poznaj trzy pełne, osadzone w całkowicie nowych lokalizacjach misje główne, a także trzy krótkie misje przerywnikowe.
– Synchronizuj działania członków grupy z użyciem funkcji Shadow Mode, by atakować wszystkich wrogów jednocześnie.