Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
Sherlock Holmes: The Devil's Daughter to niesamowita przygodówka z oryginalną rozgrywką, o wyjątkowości której decyduje połączenie śledztwa, akcji i eksplorowania, będących sprawdzianem mocnych nerwów i inteligencji.
Wytrop zło w najciemniejszych zakamarkach Londynu i ludzkiej duszy, wcielając się w rolę wielkiego detektywa. Twoim zadaniem jest rozszyfrowanie zawiłej intrygi, która prowadzi do zaskakującego rozwiązania.