Edycja Antologia
Civilization VI to historyczna gra turowa, której celem jest stworzenie imperium zdolnego przetrwać próbę czasu.
Stworzona przez legendarnego projektanta Sida Meiera seria Civilization to jedna z najczęściej nagradzanych i najbardziej wpływowych marek w historii gier strategicznych. Jej najnowsza odsłona oferuje jeszcze więcej sposobów interakcji ze światem. Wybierz przywódcę i zacznij realizować plany inspirowane poczynaniami jego historycznego odpowiednika. Rozszerzaj fizyczny zasięg miast na mapie i stwarzaj sobie nowe strategiczne możliwości, zmierzając do zwycięstwa na jeden z pięciu dostępnych w rozgrywce sposobów.
Sid Meier's Civilization VI: Antologia to najlepsza propozycja dla graczy, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z jedną z najwspanialszych serii gier strategicznych wszech czasów. Odkrywaj nowe lądy, twórz nowe technologie, podbijaj swoich wrogów i staw czoła największym przywódcom w historii, przewodząc swojej cywilizacji od epoki kamienia łupanego po loty w kosmos. Civilization VI: Antologia zawiera całą wydaną zawartość Civilization VI, w tym grę Sid Meier's Civilization VI, sześć pakietów DLC, rozszerzenia Rise and Fall i Gathering Storm, a także pełną zawartość przepustki New Frontier i Leader dostępną bezpłatnie dla posiadaczy Antologii.
CIVILIZATION VI: RISE AND FALL – rozszerzenie oferuje nowe wybory, strategie i wyzwania dla graczy prowadzących swoje imperia przez wieki. Rise and Fall wprowadza nowe mechanizmy rozgrywki, takie jak wielkie ery, lojalność i gubernatorów, rozbudowuje istniejące mechanizmy dyplomacji i ustrojów oraz dodaje osiem nowych cywilizacji, dziewięciu przywódców, a także wiele jednostek, dzielnic, cudów czy budowli. Czy poprowadzisz swój lud ku złotej erze dobrobytu? A może twoje imperium stawi czoła wyzwaniom ciemnego wieku?
CIVILIZATION VI: GATHERING STORM – eksploruj aktywną planetę w rozszerzeniu, które po raz pierwszy w historii serii wprowadza mechanizmy zmian klimatycznych. Staw czoła klęskom żywiołowym i innym wpływom środowiska, ukończ wielkie projekty inżynieryjne i zarządzaj energią elektryczną oraz zasobami eksploatacyjnymi. Gathering Storm wprowadza również Kongres Światowy oraz nowy warunek zwycięstwa dyplomatycznego. Nowa era dodana do drzewek technologii i idei oraz nowe cywilizacje, przywódcy, jednostki i budowle sprawiają, że Gathering Storm oferuje graczom Civilization mnóstwo zawartości.
PRZEPUSTKA NEW FRONTIER – Kontynuuj tworzenie najwspanialszego imperium z przepustką Civilization VI: New Frontier wprowadzającą po raz pierwszy w historii serii 6 nowych trybów gry. Pozyskuj herosów znanych z historii i mitów, zmierz się z jeszcze potężniejszymi naturalnymi katastrofami w trybie apokalipsy lub nawiąż kontakt z tajnymi stowarzyszeniami, które mogą pomóc lub zaszkodzić twojemu imperium. Przepustka zapewnia też dostęp do 8 nowych cywilizacji, 9 nowych przywódców oraz wielu nowych jednostek, budowli czy cudów.
PRZEPUSTKA LEADER: Rozszerz swoją listę historycznych przywódców dzięki przepustce Civilization VI: Leader. Elżbieta I dla Anglii, Ramzes w Egipcie i Abraham Lincoln w Stanach Zjednoczonych to jedni z 12 całkowicie nowych przywódców, którzy wkroczą do gry, wraz z sześcioma nowymi wcieleniami dotychczasowych liderów o różnych umiejętnościach i planach.
Czy sprzymierzysz się z barbarzyńcami jako Qin Shi Huang? Wzniecisz wojnę jako sułtan Saladyn z Arabii? Zapoczątkujesz złoty wiek kultury jako Sundiata Keita z Mali? Dzięki 18 dodatkowym przywódcom, którym można grać jak i stawiać czoła, na twojej drodze do zbudowania wielkiego imperium stoi więcej opcji i przeszkód niż kiedykolwiek wcześniej.