Platinum Edition
Sid Meier's Civilization VI: Platinum Edition to idealna propozycja dla graczy na PC, którzy jeszcze nie poznali wciągającej rozgrywki, czyniącej z Civilization jedną z najwspanialszych serii wszech czasów.