Civilization VI – Pakiet Portugalii
Pakiet Portugalii wprowadza Jana III jako przywódcę Portugalii, unikalną jednostkę Nau, dwie unikalne budowle, nowy skrypt mapy, cuda świata oraz nowy tryb gry Obrona przed zombie.
Pakiet zawiera cywilizację Portugalii z jej przywódcą Janem III, unikalną jednostkę Nau oraz dwie unikalne budowle, szkołę nawigacji i faktorię.
Unikalna umiejętność cywilizacji: unikalna umiejętność Portugalii „Casa da Índia” znacznie zwiększa zyski z międzynarodowych szlaków handlowych, ale ogranicza ich zasięg wyłącznie do miast nadmorskich lub posiadających porty. Daje ona również jednostkom handlowym większy zasięg oraz możliwość wyruszenia na pola z wodą, gdy tylko zostaną odblokowane.
Unikalna jednostka: unikalna jednostka Portugalii, nau to jednostka morska walcząca w zwarciu, która zastępuje karawelę. Rozpoczyna z jednym darmowym awansem, oferuje niższy koszt utrzymania od karaweli oraz dwa ładunki do budowy faktorii, specjalnych portów handlowych, unikalnych dla Portugalii.
Unikalna budowla Portugalii, szkoła nawigacji, zastępuje uniwersytet oraz zwiększa produkcję jednostek morskich w każdym mieście, które ją wybuduje. Zwiększa również zyski miasta z nauki na co drugim polu z wybrzeżem lub jeziorem w obrębie granic miasta oraz przyznaje dodatkowe punkty Wielkiego Admirała.
Faktoria może zostać wybudowana wyłącznie przez jednostkę Nau na polu z wybrzeżem obcego miasta obok luksusowego lub dodatkowego zasobu. Poprowadzenie szlaku handlowego do miasta z faktorią daje Portugalii dodatkowe złoto oraz produkcję.
Pakiet Portugalii wprowadza nowy tryb gry Obrona przed zombie. W tym opcjonalnym trybie gry martwi nie pozostają martwi na długo, ale stanowią coraz większe zagrożenie dla cywilizacji świata.