Sidecar Evolution 2024 to pierwsza odsłona mająca na celu uchwycenie ewolucji pojazdów bocznych w serii Engine Evolution. Świat sidecarów rozszerza się, oferując ciekawsze miejsca wyścigowe, nowe wyzwania związane z balansem i wiele więcej! Wprowadzenie tak dużej ilości zawartości przyniesie zupełnie nowy zestaw wyzwań do pokonania w fazie wczesnego dostępu.