Silenced: The House
Poznaj Ashly, główną bohaterkę naszej powieści wizualnej. Ona i jej koledzy z klasy chcą świętować urodziny swojej wspólnej przyjaciółki, znanej nastoletniej idolki szkolnej, Grace. To będzie zabawa. Ale nie ma czasu na zabawę. Ponieważ tej nocy Ashly będzie miała coś do zrobienia. Duchy przeszłości ją odwiedzą. Musi przetrwać noc w starym, opuszczonym domu i wykonać starożytny rytuał, aby pozbyć się mściwych duchów. Witaj w świecie strachu i szaleństwa. Samotne, tajemnicze miejsce czeka na ciebie, aby wejść do mrocznego królestwa koszmaru. Czy pomożesz Ashly wypełnić jej misję? Czy przetrwasz?